سیم و کابل راد افشان سحر؛ معرفی محصولات، ویژگی و کاربرد

سیم و کابل راد افشان سحر

آیا تاکنون از محصولات عرضه شده توسط سیم و کابل راد افشان سحر خریداری کرده‌اید؟ به نظر شما سیم و کابل‌های عرضه شده توسط این مجموعه از درجه کیفی قابل قبولی برخوردار هستند؟ شرکت سیم و کابل راد افشان سحر یک مجموعه تازه تأسیس بوده که در ادامه این راهنما بیش‌تر به آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید درباره سیم و کابل راد افشان سحر بدانید!

سیم و کابل راد افشان سحر

نگاهی بر شرکت راد افشان سحر

مجموعه سیم و کابل راد افشان سحر یک شرکت تازه تأسیس بوده که توانسته در مدت زمان بسیار کوتاهی، فعالیت تخصصی و چشم‌گیری در زمینه تولید و عرضه انواع مختلف سیم و کابل داشته باشد. کلیه سیم و کابل‌های عرضه شده توسط این مجموعه در مقایسه با سایر سیم و کابل‌های موجود در بازار کیفیت برتری دارند و می‌توان این موضوع را بر اساس آمار رضایت مشتریان اثبات کرد.

علاوه بر این، در ساختار سیم و کابل‌های این شرکت از عایق پی وی سی استفاده شده که این عایق از جمله بهترین روکش‌های سیم و کابل موجود در بازار به حساب می‌آید. از آن‌جایی که در فرایند تولید سیم و کابل راد افشان سحر از عایق‌بندی بسیار باکیفیتی بهره‌گیری می‌شود، این محصولات می‌توانند در برابر درجه دماهای مختلف مقاومت بسیار مطلوبی از خود نشان دهند.

از دیگر مواردی که در رابطه با این شرکت بایستی به آن اشاره داشته باشیم، کسب تأییدیه‌های استاندارد از سازمان‌های مربوطه توسط راد افشان سحر است؛ در حقیقت این موضوع در موفقیت بالای این شرکت در بازه زمانی کوتاه مدت نیز موثر بوده است. کلیه محصولات عرضه شده توسط این شرکت به دلیل کیفیت بالا، استاندارد بودن و مقاومت عالی که دارند، توانسته‌اند در مدت زمان کوتاه نظر مشتریان بسیار زیادی را به سوی خود جلب کنند و به یکی از مشهورترین شرکت‌ها در صنعت سیم و کابل تبدیل شوند.

معرفی محصولات راد افشان سحر

سیم و کابل راد افشان سحر

شرکت راد افشان سحر به طور خاص در زمینه تولید انواع سیم و کابل‌های کاربردی در صنعت برق فعالیت می‌کند که در ادامه با هر یک از آن‌ها و ویژگی‌ها و کاربردی که دارند آشنا خواهیم شد:

سیم و کابل افشان

سیم و کابل‌های افشان از جمله محصولات پرکاربرد عرضه شده توسط مجموعه راد افشان سحر بوده که در مقایسه با سیم و کابل‌های مفتولی انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارند و به همین علت از آن‌ها در صنعت تحت عنوان سیم و کابل نرم نیز یاد می‌شود. به طور معمول سیم و کابل‌های افشان در ساختار خود از دو یا چند رشته افشان با هادی مسی بهره برده و عایق استفاده شده در مدل سبک از جنس پی وی سی کلاس دی بوده و در کابل‌های قدرتِ افشان عایق همچنان از نوع پی وی سی اما از کلاس آ است.

از آن جایی که این دسته از سیم و کابل‌ها انعطاف‌پذیری بسیار مناسبی داشته، می‌توانیم از آن‌ها در فواصل کوتاه بهره ببریم. همچنین، این محصولات غالباً در صنعت ساخت و ساز کارایی داشته ولی برای فواصل طولانی گزینه چندان مناسبی به حساب نمی‌آیند.

سیم نایلون

از دیگر محصولات عرضه شده توسط سیم و کابل راد افشان سحر، سیم نایلون بوده که در حقیقت نوعی سیم سفید رنگ دولا است که به هم دیگر چسبیده‌اند. این دسته از سیم‌ها در برخی از ساختمان‌ها تحت عنوان سیم کشی روکار مورد استفاده قرار گرفته و به تبع قابل رویت هستند. علاوه بر این، سیم‌های نایلونی برای تأمین روشنایی نیز کارایی بسیار زیادی دارند. به طور معمول جنس سیم‌های نایلونی از مس بوده و به همین علت رسانای عالی الکتریکی به حساب می‌آیند.

سیم ارت

سیم ارت یکی دیگر از محصولات عرضه شده توسط مجموعه راد افشان سحر به حساب آمده که تحت عنوان سیم اتصال به زمین نیز شناخته می‌شود. هدف اصلی استفاده از این تجهیزات در سیستم ارتینگ، جلوگیری از برق‌گرفتگی و آتش سوزی و همچنین افزایش میزان ایمنی در ساختمان است. در حقیقت، به کمک این محصول سلامت وسایل برقی موجود در ساختمان حفظ خواهد شد. سیم مذکور که در لوازم الکتریکی از خروجی دستگاه به زمین متصل شده، موظف است که جریان نشتی حاصل از این ملزومات را به زمین انتقال دهد.

کابل زمینی

از دیگر محصولات این شرکت کابل زمینی بوده که قادر است یک سیستم برق را به طور مستقیم به زمین متصل نماید. زمانی که میزان ولتاژ افزایش پیدا می‌کند و یا این که جریان‌های الکتریکی نامنظم رخ می‌دهد، سیستم اتصال به زمین جریان الکتریکی را به جای سیستم الکتریکی به زمین منتقل خواهد کرد. شایان ذکر است که انتقال انرژی مذکور روشی ایمن بوده و هیچ‌گونه آسیبی به محیط زیست وارد نخواهد کرد.

کابل شیلددار

کابل‌های شیلددار عمدتاً در محیط‌های صنعتی و اداری که انتقال داده‌ها در آن‌ها بایستی به صورت دقیق و به دور از هرگونه نویزی رخ دهد مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدل از کابل‌ها علاوه بر ساختار معمولِ کابل‌ها مجهز به یک لایه پوشش اضافی نیز هستند که موجب افزایش مقاومت آن‌ها می‌شود.

در حقیقت، ساختار کابل‌های مذکور به گونه‌ای بوده که اطلاعات جاری در آن‌ها از هرگونه تداخل امواج مغناطیسی، تداخلات الکتریکی و مکانیکی در امان خواهند ماند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل از سیم و کابل‌های عرضه شده توسط مجموعه سیم و کابل راد افشان سحر می‌توان به وزن پایین آن‌ها اشاره داشت؛ چرا که در ساختار آن‌ها از متریال سبک وزنی استفاده شده است.

با قرارگیری یک لایه اضافی در ساختار کابل تحت عنوان شیلد می‌توان مطمئن بود که این کابل در مجاورت با کابل‌های قدرت و نویزهای الکتریکی از هر جهت محافظت شده و همچنین از هرگونه خطا و اعوجاج در سیگنال‌های دریافتی پیش‌گیری خواهد شد.

کابل کیسه‌ای

کابل‌های کیسه‌ای نمونه آخر از سری محصولات عرضه شده توسط مجموعه راد افشان سحر محسوب می‌شود که از جمله پرطرفدارترین سیم و کابل‌ها در صنعت برق نیز به شمار می‌آید. این کابل‌ها از دو رشته سیم که به صورت موازی در کنار هم قرار گرفته تشکیل می‌شوند و هادی تعبیه شده در ساختار آن‌ها نیز از جنس مس تابیده شده است. ناگفته نماند که غلاف این کابل‌ها معمولاً سفید بوده و عایق آن‌ها نیز از جنس پی وی سی است.

تضمین کیفیت سیم و کابل راد افشان سحر

سیم و کابل راد افشان سحر

کلیه سیم و کابل‌های عرضه شده توسط سیم و کابل راد افشان سحر به دلیل طراحی و تولید بر حسب استانداردهای مورد نیاز به یکی از باکیفیت‌ترین سیم و کابل‌های موجود در بازار تبدیل شده‌اند. توجه داشته باشید که اگر یک سیم یا کابل دارای علامت یا نشان استاندارد نباشد، نمی‌توان از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کرد. در حقیقت، نشان استاندارد محصولات عرضه شده توسط این شرکت به نوعی تضمین‌دهنده کیفیت بالای آن‌ها است.

سخن پایانی

در این راهنما ضمن آشنایی با مجموعه سیم و کابل راد افشان سحر به معرفی محصولات و کاربرد آن‌ها نیز پرداختیم. کلیه سیم و کابل‌های عرضه شده توسط این شرکت از درجه کیفی بالایی برخوردار هستند؛ زیرا کاملاً متناسب با استانداردهای مورد نیاز طراحی و تولید شده‌اند. گرچه مجموعه راد افشان سحر یک شرکت نوپا به حساب می‌آید، با این حال توانسته است با عرضه محصولاتی مرغوب جایگاه بسیار بالایی در صنعت سیم و کابل به دست آورد. آیا تجربه استفاده از سیم و کابل‌های راد افشان سحر را دارید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون سیم و کابل‌های راد افشان سحر در قسمت ارسال دیدگاه با ما و کاربران گرامی وب سایت توزیع نیرو نوین به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *